Οι κανόνες καλης συμπεριφοράς στο διαδίκτυο συζητήθηκαν και αναλύθηκαν από τους μαθητες-τριες της Β λυκείου και παρουσιάστηκαν στις εργασίες τους
link παρουσιάσεων.
οι μαθητές απάντησαν σε ερωτηματολόγιο σχετικά με τη δράση της δεντροφυτευσης στην αυλή του σχολείου . Στη συνέχεια επεξεργαστηκαν τα απο...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου