Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2022

Συνέντευξη του Βασίλη Πασαχίδη στην Ευγενία Σιφνιού

 

Ο Βασίλης Πασαχίδης , ηλικίας 17 ετών από την Δράμα αγωνίζεται και είναι μέλος της πολύ γνωστής ομάδας της Ελλάδος, του ΠΑΟΚ, παίζοντας ποδόσφαιρο. Ο Βασίλης κατοικεί πλέον στην εστία του ΠΑΟΚ για άτομα της ηλικίας του που παίζουν ποδόσφαιρο στην Θεσσαλονίκη. Ας απευθυνθούμε στον Βασίλη Πασαχίδη ώστε να μας απαντήσει διάφορα ερωτήματα .

Πες μας Βασίλη , από ποια ηλικία ξεκίνησες τον αθλητισμό και πότε εντάχθηκες στον ΠΑΟΚ;

<Αθλούμαι από πολύ μικρός παίζοντας ποδόσφαιρο στις ακαδημίες του ΠΑΟΚ στην Δράμα και στην ηλικία των δεκατεσσάρων ετών (δηλαδή το 2019) μου έγινε η πρόταση να συμμετάσχω στον όμιλο του ΠΑΟΚ που μετά χαράς δέχτηκα.>

Ποιο είναι το πρόγραμμα των προπονήσεων σου και πότε έχεις την δυνατότητα να επιστρέφεις στο σπίτι σου στην Δράμα;

<Οι προπονήσεις γίνονται σε καθημερινή βάση ,έτσι ώστε να προετοιμαστούμε για τον αγώνα της εβδομάδος, καθώς και εκτός της προπόνησης στο γήπεδο γυμνάζομαι 3-4 ημέρες την εβδομάδα στο γυμναστήριο. Η δυνατότητα για να πάω πίσω στο σπίτι μου στην Δράμα μου δίνεται μόνο τα Σαββατοκύριακα μετά τον αγώνα ή όταν έχουμε ρεπό.>

Το άθλημα σου απαιτεί συγκεκριμένη διατροφή ;

<Η ομάδα μας παρέχει ειδικούς διατροφολόγους που μας συμβουλεύουν για την ορθή διατροφή μας, καθώς το άθλημα μας απαιτεί σωστή και  υγιεινή διατροφή  έτσι ώστε να έχουμε καλύτερες αποδόσεις στο γήπεδο>

Υπάρχει ελεύθερος χρόνος  για σένα μετά από τέτοια καθημερινή ενασχόληση;

<Το πρόγραμμα μου είναι αρκετά απαιτητικό, καθώς εκτός τις προπονήσεις έχω και το σχολείο. Βρίσκω ελάχιστο ελεύθερο χρόνο για την προσωπική μου ζωή μετά την προπόνηση και συνήθως χαλαρώνω ή παίζω βιντεοπαιχνίδια>

Ποια είναι η σχέση σου με τους προπονητές σου;

<Με τους  προπονητές μου έχω μια πολύ καλή επαγγελματική  σχέση από τότε που εντάχθηκα στον ΠΑΟΚ , με συμβουλεύουν συνεχώς για την βελτίωση των επιδόσεων μου, καθώς και για την σταδιοδρομία μου>

Πως φαντάζεσαι πως θα ήταν η ζωή σου εάν δεν είχες ενταχθεί στον ΠΑΟΚ;

<Η ζωή μου σίγουρα δεν θα ήταν ίδια αν δεν έπαιζα σε έναν τόσο μεγάλο όμιλο. Φαντάζομαι ότι δεν θα τα παρατούσα  και σίγουρα θα αθλούμουν και θα κατοικούσα ακόμα στην Δράμα με την υποστήριξη της οικογένειας μου και των φίλων μου, αν και από τότε που εντάχθηκα στον ΠΑΟΚ άλλαξα πολύ ως προς τον χαρακτήρα μου>

 Πως αισθάνεσαι που παίζεις στον ΠΑΟΚ;

<Σίγουρα είναι μια μεγάλη ευθύνη και θέλει υπευθυνότητα και σκληρό αγώνα να παίζεις για έναν τέτοιο σύλλογο για αυτό είμαι ευγνώμων σε αυτούς τους ανθρώπους που μου έδωσαν αυτή την ευκαιρία, αισθάνομαι πολύ όμορφα που έχω την δυνατότητα και να κάνω κάτι παραγωγικό στην ζωή μου, θέλοντας να πετύχω τους στόχους που έχω θέσει.>

Ποια είναι η καλύτερη ανάμνηση που έχεις από τότε που εντάχθηκες στον ΠΑΟΚ;

<Σίγουρα οι αναμνήσεις που αποκτάει κάποιος σε μια τόσο μεγάλη ομάδα , είναι πολλές αλλά αν έπρεπε να ξεχωρίσω μια θα ήταν αυτή που αγωνιστήκαμε στην Βαρκελώνη για πέντε μέρες σε ένα τουρνουά , όπου κατακτήσαμε την πρώτη θέση και σηκώσαμε το κύπελλο κάνοντας περήφανους εκτός από τα χρώματα της ομάδας, τους εαυτούς μας αλλά και την πατρίδα μας. Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία καθώς  ήταν το πρώτο μου κύπελλο που σήκωσα στην ομάδα του ΠΑΟΚ για τον ΠΑΟΚ>

                           Επιμέλεια: Ευγενία Σιφνιού

1 σχόλιο:

p.e.blogger είπε...

Μία συνέντευξη που κατάφερε να μας δώσει μία εικόνα των συνθηκών της ζωής των εφήβων μαθητών μας στην εστία του ΠΑΟΚ.
Φαίνεται καθαρά η αφοσίωση και το πάθος του μαθητή σε αυτό που αγαπά.
Συγχαρητήρια στην Ευγενία για τις ουσιαστικές ερωτήσεις.

Η μουσική ως μέσο έκφρασης

  Η μουσική είναι μία από τις πιο σημαντικές τέχνες. Από την αρχαιότητα ακόμη βλέπουμε την σημασία της για διάφορους πολιτισμούς αλλά και τι...