Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2023

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΗΜΕΡΙΔΑ

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΗΜΕΡΙΔΑ
ΤΟΥ
8
ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ο Διευθυντής του 8ου Γενικού Λυκείου Θεσσαλονίκης και ο Σύλλογος Διδασκόντων σας προσκαλούν στην ημερίδα που διοργανώνουν την Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2023 στο αμφιθέατρο του ΤΕΕ Θεσσαλονίκης (Μεγάλου Αλεξάνδρου 49, απέναντι από το 8ο Λύκειο, περιοχή Μπότσαρη) από τις 11.00΄ ως τις 14.00΄.
Το θέμα της ημερίδας είναι η παρουσίαση διαδραστικών εργαλείων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην σχολική τάξη και η διάχυση της γνώσης από τη διαπίστευση Εrasmus + 2021-27 που έχει το σχολείο μας

https://www.canva.com/design/DAFumNwCX50/Lp2opgUGdI59l3fIk-yY-w/edit



Δεν υπάρχουν σχόλια:

πρασινιζοντας την αυλη

  οι μαθητές απάντησαν σε ερωτηματολόγιο σχετικά με τη δράση της δεντροφυτευσης στην αυλή του σχολείου .  Στη συνέχεια επεξεργαστηκαν τα απο...